Skip to content
Home 5 minit Vita-lea Shaklee diserap sepenuhnya..Hebat!! | Health~Key of happiness

5 minit Vita-lea Shaklee diserap sepenuhnya..Hebat!! | Health~Key of happiness

Health~Key of happiness

tool

  • Home
  • Order Cara Mudah & Cepat- klik aje
  • Set Menyusu Lengkap & Terbaik
  • Set Berpantang dengan Sihat
  • Set Jantung Sihat
  • Rumah Sihat, Bersih & Selamat
  • Kanak2 Ceria, Bijak Dan Sihat
  • Sihat Dan Cergas Walau Berpuasa
  • Kesuburan Suami Isteri Bahagia

Selamat Datang Ke Blog Kami


Tuesday, 8 July 2014

5 minit Vita-lea Shaklee diserap sepenuhnya..Hebat!!

Cubaan-cubaan! Ok..ada orang baca ye..hehee..petanda baik!

Ok..saya nak kongsi..gatal tangan saya  buat eksperimen pagi buta. Kes tengok ‘anak buah’  berkongsi pengalamannya  ambil  multivitamin shaklee dia rasa bertenaga walau berpuasa..

Ok..ni hasil ujian tadi..guna air kosong..opss..tu jag shaklee get clean tau..kalau ada yg tidak tahu la.. jag serba guna..penapis air Shaklee.
Ok, balik kepada vita-lea. Orang cakap nak tercekik telan vitalea sebab besar. Macam-macamlah. Dan soalan istimewa..boleh hancur ke kat dalam badan ni..takut sangkut kat buah pinggang..hehe

Nah, ni bukti. Tak percaya lagi boleh cuba sebotol vita-lea dengan saya..ambil sebiji buat test. 

5 minit hancur menyerap dalam air! Kesimpulannya, saya makin jatuh cinta dengan shaklee… ia mudah larut dalam air..ia menunjukkan ia sangat mudah diserap oleh badan…

huh..puas hati buat ujian sendiri!
Inginkan suplimen terbaik untuk anda dan keluarga?Inginkan dengan harga yang istimewa?
Ingin menjadikan Shaklee sebagai bisnes anda walau bekerja hanya dari rumah atau pendapatan sampingan?
Boleh hubungi saya untuk bantu anda..Terima kasih kerana memberi peluang untuk anda dan keluarga menjadi lebih sihat dan bahagia
Ira0139422527Your trusted Shaklee Independent DistributorPosted byat09:11Labels:,,

No comments:

Newer PostOlder PostHomeSubscribe to:Post Comments (Atom)

Keluarga Shaklee


Facebook


Email


Whatsapp


Kenali KAMI~ MASTER Nur Zahirah & MASTER Hafizan Lutfi


zahirahhafizan@gmail.com | FB: Nur Zahirah | Page FB: Sihat Bersama ZH.Com | sms,call,whatsupp: 0139422527| COD: Kerteh, Kemaman dan Paka

ANDA PENGUNJUNG BLOG YANG KE-;

Search This Blog

Loading…

Popular Posts

Labels

Live Traffic Feed

Live Traffic Stats

Shaklee dan Israel


Shaklee dan Israel

Health


ID Shaklee


Waktu Malaysia & Mesir

 Time in Kuala Lumpur  Time in Cairo !-end>!-local>!-end>!-local>

Kalendar

Malaysia Calendar!-end>!-my>

Welcome and Thank you for visiting ZHC. I’m Shaklee Independent Distributor


” Ya Allah..sekiranya rezekiku masih di langit, Engkau turunkanlah ia. Sekiranya masih di bumi, Engkau keluarkanlah ia. Sekiranya masih jauh, Engkau dekatkanlah ia, Sekiranya haram, Engkau sucikanlah ia. Sekiranya susah, Engkau mudahkanlah ia. Berkat keagunganMu, KebesaranMu, KekuatanMu..kurniakanlah kami sebagaimana Engkau kurniakan kepada hamba-hambaMu yang soleh”

Wakil Shaklee anda

Body Mass Index Calculator

Disclaimer # 1

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Disclaimer # 2

Sebarang penulisan di ZHC adalah perkongsian peribadi. Tiada kaitan dgn mana2 pihak samada hidup atau mati. Dilarang utk dicetak/disalin sekiranya bukan bertujuan utk perkongsian ilmu.

Tukaran Wang Asing

  Malaysian Ringgit Converter!-end>!-currency>Nur Zahirah | Create Your Badge
Sihat Bersama ZH.Com

Promote Your Page TooEthereal template. Template images by ozgurdonmaz. Powered by Blogger.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *