Air Kelapa Pertama Bentuk Serbuk

Kalau susah nak dapatkan air kelapa, boleh ambil alternatif Air Kelapa Pertama Bentuk Serbuk ni.

Hari tu masa di Cameron Highlands, mak mertua saya hulurkan 2 paket air kelapa serbuk ni tau.

 

Kagum kejap bila mama cakap

 

” Satu paket ni bersamaan dengan 1 biji kelapa tau Ira”

 

Mak ai. Hebat betol. Tak payah berat berat pikul buah kelapa ke hulu hilir lah camni hihi

 

 

Balik rumah, saya terus cuba. Ye ke Mama ni? Rupa macam air kelapa betol ke macam mana.

 

Tak sabar sabar saya tuang dalam cawan.

 

 

Eh, serbuknya warna putihlah. Saya ada rasa manis sikit. Ada gula kot kan.

 

 

Bila saya campur air, rasa sedap betol tau.

 

Ini rupa air kelapanya. Yang pertama di Malaysia tau.

 

 

Memang sedap. Tak dinafikan. Namun tak de isi kelapa la😅

 

Isi kelapa tu lah yang menarik kita untuk terus minum air kelapa kan hehe

 

Kalau nak order, saya tak jual.

 

Saya jual Shaklee je hehee.

 

Salam sayang,

Master Ira & Hafizan

013-9422527

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

Pengalaman bersalin yang cukup menggerunkan!! Tetapi ia sangat istimewa..

Next Post

Akibat Vivix, Kaki Keluarkan Nanah Yang Bersarang

Related Posts