Bagaimana Vivix Bantu Selesaikan Masalah Ketagihan Rokok

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ni saya nak kongsikan dengan korang tentang camne Vivix bantu untuk kurangkan ketagihan merokok.

 

Eh, ni main main ke apa ni. Berita palsu ke apa? Jap saya terangkan ye.

 

Namun Sebelum tu kita kena faham bagaimana ketagihan merokok boleh berlaku.

 

Bagaimana Ketagihan Merokok Boleh Berlaku?

 

Dalam rokok mengandungi bahan kimia nikotin yang menyebabkan perokok rasa ketagih. Nikotin ini hanya akan bebas dan bersih dari plasma darah selepas 20-30hari daripada 1 batang rokok yang dihisap.

 

Cuba bayangkan seseorang tu hisap rokok sampai sekotak sehari. Ada 20 batang. Dan dia hisap rokok dah 10 tahun. Berapa banyak nikotin dalam darah dia sekarang ni? Tak terkata banyaknya kan. Habis tu camne nak berhenti rokok kalau nikotin asyik  bertambah tak surut surut kan?

 

Keburukan Merokok

 

Asap rokok dan tar dalam rokok membebaskan radikal bebas yang merbahaya untuk sel tubuh badan.

 

Dalam sebakul epal, ada sebiji yang busuk. Kalau biar je yang busuk ni, lama-lama sebakul epal tu akan rosak. Inilah analogi jika sel kita rosak. Kalau biar, lama lama yang sihat pun akan rosak malah jadi pembunuh kepada sel lain.

 

Radikal bebas ni merosakkan sel. Contoh bahagian paru-paru. Sel di paru-paru diserang kerana banyaknya radikal bebas dari asap rokok. Sebab tu paru-paru akan lemah dan mudah kena jangkitan.

 

Kesan Merokok Andai Tidak Dikawal

 

Jika merokok tidak dapat dikawal boleh menyebabkan banyak lagi keroksakan pada sel dan penyakit- penyakit seperti:
-strok
-rabun/buta
-jangkitan gusi
-pemecahan salur darah
-sakit jantung
-paru-paru berair
-penebalan dinding salur darah
-masalah paru-paru kronik dan asthma
-retakan tulang pinggul
-masalah kesuburan

Sanggup nak seksa diri macam ni demi rokok? Jadi berhentilah merokok.

 

Apa Kaitan Vivix Dengan Berhenti Merokok?

 

Kandungan ekstrak anggur muscadine dan bahan bahan lain dalam Vivix yang terdiri dari polifenol yang tinggi membantu membersihkan hampir 88% nikotin dalam plasma darah. Ia tidak setanding dengan minum air masak 1 liter sekalipun.

 

Apabila mengambil Vivix, keinginan merokok akan berkurang. Vivix seakan mengubahsuai deria pada lidah, rokok akan rasa sedikit pahit dan bila menghisapnya tidak lagi ada ‘rasa nikmat’ atau enjoyful.

 

Perokok akan kurang merokok dan akhirnya berhenti merokok dengan sendirinya.

 

Selain dapat mengurangkan ketagihan, Vivix juga antioksidan yang tinggi polifenol. Vivix membantu stabilkan sel dan rawat satu persatu sel yang rosak akibat merokok.

 

Macam saya terangkan tadi kalau ada kerosakan kat paru paru, Vivix bantu baikpulih sel kat situ. Dengan itu, perokok boleh bebas dari kanser paru paru dan masalah lain. Insyaallah.

 

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix

 

Saya kongsikan testimoni orang yang dah berjaya berhenti merokok apabila mencuba Vivix.

 

Testimoni 1 Berhenti Rokok

Testimoni 1 Berhenti Rokok

 

Testimoni 2 Berhenti Rokok

Testimoni 2 Berhenti Rokok

 

Testimoni 3 Berhenti Rokok

Testimoni 3 Berhenti Rokok

 

Testimoni 4 Berhenti Rokok

Testimoni 4 Berhenti Rokok

 

Testimoni 5 Berhenti Rokok

Testimoni 5 Berhenti Rokok

 

Testimoni 6 Berhenti Rokok

Testimoni 6 Berhenti Rokok

 

Testimoni 7 Berhenti Rokok

Testimoni 7 Berhenti Rokok

 

Berhenti merokok adalah satu hadiah yang terbesar bagi isteri dan anak anak. Tak ternilai rasanya.

 

Anda nak usaha insan kesayangan anda berhenti merokok dan nak bagi dia minum Vivix?

 

Boleh hubungi nombor di bawah. Saya akan bantu anda segera.

 

Terima kasih.

 

Salam sayang,

Master Ira

013-9422527

klik wasap http://nakberhentirokok.wasap.my untuk fast respond.

One Response to “Bagaimana Vivix Bantu Selesaikan Masalah Ketagihan Rokok”
  1. nikkhazami 7 June, 2018

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge