Tips Kulit Cantik Bebas Minyak

Saja nak kongsi dengan korang.  Kot ada yang nak tauuu kann.  Selesaikan masalah kulit bebas minyak ni.

 

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak

 

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 1

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 1

Try cukupkan 3 liter air kosong dalam sehari.  Sukat tau.

 

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 2

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 2

Bila kita tersilap pilih pencuci muka, ia akan buat muka kita lagiii teruk tau.   Cuci dengan air biasa saja.  Cuci muka 2 kali je dalam sehari.  1 kali lepas bangun tidur.  1 lagi masa nak tidur.

 

 

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 3

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 3

Bila muka kita sedang berminyak, elak dari tempek bedak.   Sebabnya pori muka kita akan tersumbat.   Dari situ, akan keluar jerawat.  Meriahlaaa jerawat berpesta.   Sebab tengah berminyak.   Plus tersumbat liang pori.

 

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 4

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 4

Daripada tempek bedak, baik sapu dengan ni.  Cubalah.  Kak Ira pernah guna dulu masa kulit berminyak.

 

 

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 5

Tips Kulit Cantik Bebas Minyak 5

Yahooo! Sebab tu lah kulit Kak Ira sekarang dah tak berminyak.  Seriously.    Best gilerr

 

Nak order ESP?

 

Boleh hubungi nombor di bawah ye.

 

Salam sayang,

Masters Ira & Hafizan

013-9422527

One Response to “Tips Kulit Cantik Bebas Minyak”
  1. Farizah Hamid 11 April, 2018

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge