Shaklee Paka Archive

Bagaimana Shaklee Membantu Dalam Kesihatan Kita?

Sepanjang lebih dari 5 tahun saya bersama Shaklee, tidak pernah walau seorang pon yang mengatakan, “Ira, kau ambil Shaklee ni, esok konfem cantik” “Ira. kau ambil Shaklee ni, esok konfem kau banyak susu”   Saya bersyukur kerana saya dikurniakan pengedar Shaklee yang kini adalah mak Shaklee saya yang tidak pernah memberikan harapan yang melambung tinggi

Ambil Makanan Tinggi Resveratrol Tidak Bermakna Jauh Dari Penyakit

Wow! Topik ini sungguh best tau. Kerana ramai orang cakap pasal resveratrol ni boleh bantu jauh dari penyakit. Malah tidak membantu kesihatan pon. Ok, baca lagi di bawah ni ye.   Apa Itu Resveratrol?   Resveratrol adalah stilbenoid, sejenis fenol semulajadi, dan phytoalexin yang dihasilkan oleh beberapa tumbuhan sebagai tindak balas kepada kecederaan atau apabila kilang

21 Kelebihan Kami Sebagai Mentor Bisnes Shaklee Berstrategi

Hari ini saya mahu mengajak mereka yang sedang mencari-cari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan untuk sertai kami dalam bisnes ini secara sungguh-sungguh. :). Kalau nak jadi ahli Shaklee untuk makan saja-saja pon, mentor Shaklee sangat memainkan peranan penting tau kerana sudah tentu kita mahu dapat tempias kehebatannya tu kan.   Ni kami nak pecahkan

Kurobe Alphine Route, Jepun. Kami Datangg!!!

Subnallah!! Adrenalin rush memuncak bila tengok gambar-gambar ni! Kami akan ke sini Mei 2017 nanti! Kurobe Alphine Route, Jepun. Bersama Shaklee untuk trip kali ke 7 bersama Shaklee sepanjang 6 tahun berbisnes Shaklee. Gambar ni serius buat Kak Zeq takleh tidur malam! I really love snow. Even tak pernah pegang. Even tak pernah sentuh. Even

Terapung Di Laut Mati ~ Betol Atau Gimik Je?

Alhamdulillah, berkesempatan kami menjejakkan kaki ke Laut Mati yang glamor diperkatakan sejak dulu lagi. Kami menginap di Hotel Movenpick, Dead Sea, Jordan. Satu malam harga bilik hotel ni adalah lebih dari RM1000. Mak ai harga! Mau pengsan. Heheh.   Apabila kami tiba di kawasan Dead Sea, apa yang kami lihat adalah banyak hotel yang berselerak

Cara Bantu Untuk Hilangkan Resdung Kanak-kanak

Dalam hujan renyai-renyai, saya hantar kiriman cinta ke sini tadi😀. (Siapa yang berada di area ini, mahupon lalu jalan sini namun tertinggal suplimen ke…haa boleh kontek saya heheh😀😘)     Kak Ayu ni kastemer saya dari tahun lepas lagi. Kami berkenalan melalui alam maya iaitu blog zahirahhafizan.com. Namun bila bertemu, kami umpama geng rapat yang

Feedback customer mengenai servis Zahirahhafizan.com

Rasa nak terobang tinggi jauh ke angkasa. Seronok tak terkata rasa di hati. Senyum simpul macam pwincess dah ni lagaknya bila dapat wasap cinta sebegini. Ececece. Hover kan😀. Tapi memang itu lah perasaan Kak Zeq waktu ini. Berbunga-bunga setaman tulip. Hehe😍     Kisah istimewanya begini… Kakak ni merupakan salah seorang kastemer yang asyik suka

Realiti Kehidupan Yang Perlu Kita Fahami

Hidup bukan sebuah perjalanan lurus dan mudah untuk kita lalui tanpa rintangan. Ia adalah sebuah perjalanan di laluan bersimpang siur, yang perlu kita cari arah sendiri. Kita sesat, kita keliru. Dan sering kali, kita menemui jalan buntu. Namun selalu, seandainya kita percaya, pintu akan terbuka untuk kita lalui. Mungkin itu bukan pintu yang kita fikirkan,

Keputihan Di Kala Hamil – Bahayakah?

Keputihan dengan wanita biasanya sesuatu yang sinonim. Ramai wanita yang alami keputihan. Termasuklah di kala hamil. Petang ni saya nak kongsikan mengenai keputihan di kala hamil. Keputihan di kala hamil ni ada 2 jenis iaitu yang normal dan abnormal. Ada mommies yang alami keputihan bukan kerana tidak menjaga kebersihan di kawasan itu, namun kerana perubahan

Kembali Sihat Setelah 7 Hari Mencuba Shaklee

Bila melihat seorang pakcik berjalan dengan perlahan-lahan sambil berpegang pada si anak, tiba-tiba saya terkenangkan seorang kastemer yang ada masalah dalaman sehingga menyebabkannya tidak boleh berjalan dengan laju seperti orang lain.   Nak dijadikan kisah, seorang wanita baik hati, Kak Rahimah call saya di kala sedang kami anak beranak bercuti di Legoland baru-baru ini. Katanya