Shaklee Klang Archive

Kenapa Kita Perlu Pakai Sunblock Dan Sunscreen

Korang pernah tengok orang putih ke chinese ke kalau nak mandi mahupon nak expose pada matahari dia ada pakai macam lotion kat badan. Sapu sapu seluruh badan kat anak beranak dia. Kita yang muslim ni kan biasanya bertudung. Hanya pakai kat tangan dan muka la. Tu kalau pakai. Ada juga yang tak pakai langsung. Perlu

Harga Set Youth Shaklee

Harga Youth Complex dah keluar. Bersedia untuk buat disunting orang mulai 1 Mac 2018. Kan dah mula gaji. Haa boleh reserve awal awal pembayaran. Masuk je 1 Mac terus order.     Terdapat 2 set Youth.   1. Intensive treatment and repair set. Set ni adalah set lengkap. Kiranya semua 6 produk ada dalam ni.

Penjagaan Kulit Bersama Youth- Kekal Muda Dan Jelita

Selama lebih daripada 60 tahun, Shaklee tidak pernah berhenti membantu kita semua untuk Hidup Lebih Muda, Lebih Lama dengan menangani penuaan pada tahap selular. Kini, Shaklee menggunakan kejayaan yang sama untuk membantu kita semua Kekal Muda, Jelita.   Mana ada orang yang tak nak kekal muda dan jelita kan. Kalau tanya nenek kat kampung pon.