Shaklee di Bintulu Archive

Kenapa Kita Perlu Pakai Sunblock Dan Sunscreen

Korang pernah tengok orang putih ke chinese ke kalau nak mandi mahupon nak expose pada matahari dia ada pakai macam lotion kat badan. Sapu sapu seluruh badan kat anak beranak dia. Kita yang muslim ni kan biasanya bertudung. Hanya pakai kat tangan dan muka la. Tu kalau pakai. Ada juga yang tak pakai langsung. Perlu

Harga Set Youth Shaklee

Harga Youth Complex dah keluar. Bersedia untuk buat disunting orang mulai 1 Mac 2018. Kan dah mula gaji. Haa boleh reserve awal awal pembayaran. Masuk je 1 Mac terus order.     Terdapat 2 set Youth.   1. Intensive treatment and repair set. Set ni adalah set lengkap. Kiranya semua 6 produk ada dalam ni.

Penjagaan Kulit Bersama Youth- Kekal Muda Dan Jelita

Selama lebih daripada 60 tahun, Shaklee tidak pernah berhenti membantu kita semua untuk Hidup Lebih Muda, Lebih Lama dengan menangani penuaan pada tahap selular. Kini, Shaklee menggunakan kejayaan yang sama untuk membantu kita semua Kekal Muda, Jelita.   Mana ada orang yang tak nak kekal muda dan jelita kan. Kalau tanya nenek kat kampung pon.

2 Zikir Yang Buat Allah Lebih Mudah Bagi Rezeki

Saya kongsikan rakaman youtube dari perkongsian Ustaz Ebit Lew mengenai zikir yang kita boleh amalkan setiap hari. 2 zikir ini adalah seperti di bawah:   Subhanallah Wabihamdihi, Subhanallahil ‘azim 100 kali pagi Istighfar 100 kali pagi   Ni sebab Allah ampunkan dosa kita walau dosa kita banyak seluas lautan bila kita amalkan 100 kali setiap

Promosi Shaklee Februari 2018

Lajunya masa berjalan kan. Dah masuk bulan Februari tau. Selamat tinggal Januari 2018. Macam biasa, Shaklee berikan offer isimewa buat semua samada dah ahli Shaklee mahupon belum ahli Shaklee tau.   1. Vitalea for children beli 3 percuma 1   Vitalea For Children merupakan antara vitamin kegemaran kanak-kanak, termasuk anak anak kami. Ia merupakan multivitamin

Pengedar Shaklee Aktif Giler di Bintulu ~ Marilyn

Kami ada seorang leader yang berkeyakinan tinggi di Bintulu. Dia pengedar Shaklee Aktif Giler di Bintulu. Kalau nak tanya apa apa pasal suplimen mahupon kesihatan, dia ni sentiasa ceria dalam bercerita. Orangnya manis tak malu nak kawan dengan orang.   Walau beliau merupakan seorang Manager, beliau tetap suka berbisnes Shaklee.   Saya panggil dia Mae.

Vitamin Buang Angin Dalam Masa 3 Minit

Pagi ni saya nak kongsi pasal satu vitamin hebat yang boleh buang angin dalam masa 3 minit.   Nak dijadikan cerita, punyalah sibuk hari ni akibat followup bisnes team. Boleh terlupa untuk makan tengahari hari ni. Adehlah. Tiba tiba perut masuk angin baru teringat.   Lepas makan malam pon, perut masih rasa sebu dengan angin.

Cara Keputihan Hilang Dengan Cepat

Hari ni saya nak kongsikan mengenai satu kisah benar.   Puan Khairun hubungi saya 8 hari lepas. Beliau alami masalah gatal yang amat pada bahagian sulit akibat keputihan.   Banyak pula tu.   Puan Khairun hamil 3 bulan. Mesti ramai dah tahu kan ni.   Jika berlaku keputihan di kala hamil, ia boleh berlaku infeksi

Idea Lebih Banyak Bila Guna Omegaguard

Ada seorang kawan saya kongsikan pengalamannya dalam mengamalkan Omegaguard Shaklee tau.   Iaitu…   Ideanya mencurah-curah dengan sungguh banyak tau. Tak putus idea kiranya 😀     Best kan?   Sebab apa jadi camni?   Omegaguard ni ada kuantiti DHA dan EPA yang tinggi dan berkualiti. Kita sememangnya tahu, minyak ikan merupakan makanan otak.