Set kanak2 ceria Archive

Pengalaman Aiman Bersunat Bahagian 1

Semalam kami balik dari Kemasik ke Kota Bharu. Agak panjang perjalanan kami sebab ada kemalangan di tengah jalan. Ditambah pula hujan lebat yang mengakibatkan kami perlu drive kereta dengan perlahan saja.   Hari ni, jam 9.30 pagi Aiman akan ke klinik untuk bersunat. Dia sooo excited! Rasa tak sabar nak bersunat. Dari pembacaan, pendengaran dia,

Kesihatan kanak-kanak penentu kebahagiaan keluarga

Kanak-kanak merupakan insan yang sememangnya memerlukan khasiat yang cukup untuk membesar. Mereka perlukan nutrien dan zat yang cukup untuk membesar dengan sungguh ceria dan sihat.     Tambah-tambah lagi kanak-kanak yang sudah bersekolah, dan juga yang tinggal di taska… mereka perlukan antibodi yang cukup tinggi untuk melawan sebarang serangan penyakit dari luar seperti selsema, batuk

Khasiat kesihatan Asid Lemak Omega 3

[IKLAN] Promo OmegaGuard Shaklee OGOS 2017 Wow! Best ke best? Dapatkan 5 botol OmegaGuard, untuk diri anda, suami/isteri, anak-anak, dan ibu ayah di kampung, dannn….. anda Dapat E-Voucher bernilai RM60!!! Nak buat ape dengan RM60 ni? Ha ni la masanya anda mencuba produk Shaklee yang lain yang menjadi idaman anda selama ini dengan harga diskaun

Kanak-kanak Ceria, cergas dan bijak

Ibubapa mesti sangat prihatin kan pasal anak-anak. Anak sakit sikit..dah rasa macam “gelapnya” dunia. Tapi kadang-kadang ibubapa tak perasan. Beri macam- macam kat anak-anak makan. Apa yang mereka inginkan semua kita beri. Walau ia memudaratkan anak-anak kita tau.  Contoh makanan ringan, jajan, aiskrim, gula-gula. Ada tau ibubapa yang ikut je apa anak nak. Yela, anak-anak