Hamil dengan sihat Archive

4 Formula memilih soya yang selamat dan “tanpa racun”

Pernah anda dengar? “Makan soya macam2 boleh jadi…”   Pernah anda dengar? “Makan lah sangat soya…tirulah sangat omputih”   Hehe. Ini saya nak kongsikan…camne kita nak pilih soya… Haaa..kena ada ilmu bab ni… So lepas ni..orang sembang kencang apa pon pasal soya… Kita dah faham… Tak semestinya dia kata tu betol…kadang2 dia ada kepentingan yang

Ibu hamil berisiko berpenyakit jantung? Alamak! Saya hamil ni…

Assalamualaikum dan selamat pagi buat semua pembaca blog zahirahhafizan.com. Saya doakan anda ceria-ceria sentiasa! 🙂  Pagi ni, saya nak ajak kita sama-sama berfikir…bagi ibu yang mengandung mahupon bakal mengandung. Haaa..sape yang bakal mengandung tu? Hehe…Ia termasuklah gadis-gadis yang belum berkahwin, mahupon pengantin-pengantin baru yang sudah berkahwin ye. Ops, info ini juga sangat penting bagi para