Daftar ahli Shaklee online Archive

Berpada- pada Dalam Meminta Diskaun

Terima kasih kepada pengunjung zahirahhafizan.com yang tidak putus putus lawati blog ini tau.   Saya sangat hargainya 😀   Hari ni saya nak kongsi pasal adab kita dalam meminta diskaun. Berpada-pada lah, jangan lah melampau-lampau.   Zaman sekarang ni, majoriti kita berniaga. Macam- macam bisnes kan.   Tak kisahlah jenis apa pun bisnes, besar atau

7 Langkah Jantung Sihat

Kami kongsikan dengan anda 7 langkah untuk mendapat jantung yang sihat.  Kita sama-sama jaga kesihatan jantung kita tau.  Sebabnya jantung kita ni takleh diganti di kedai.  Kita ada 1 jantung saja…selamanya!     1. ROKOK MUSUH UTAMA   Untuk jantung yang sihat…sudah semestinya kita mesti bebas dari rokok. Rokok ni kan…namanya pon tak sedap. Apatahlagi

Seronoknya berbisnes Shaklee! Shaklee Star Asia Trip ke Bangkok

Dua hari lepas, warga Shaklee digemparkan dengan kejutan maha hebat! Semua melompat-lompat gembira. Apa tu?? Apa tu??   Ada ramaiiii yang tak sabar nak tahu. Apa tu?? Apa tu??   Ia adalah Shaklee STAR ASIA TRIP! Ke Bangkok!  🙂     Julung-julung kali dianjurkan dalam Shaklee. Dan semestinya Shaklee 🙂   Apa kriterianya ye? Ahaaaa…Siapa

Kenapa saya resign? Adakah kerana saya tidak suka bos saya? Ops!

Assalamualaikum dan selamat pagi buat semua. Pagi ini, saya ingin menulis sesuatu. Yang luhur dari hati saya. Ia berkaitan kenapa saya resign? Sedangkan saya sudah miliki kerja yang tetap, dan mungkin jika saya stay di syarikat itu..mana tahu..bila saya komited..betol-betol komited dengan kerja saya..saya boleh menjadi Presiden Petronas suatu hari nanti. Itu tidak mustahil..kerana saya

Pengalaman bersalin yang cukup menggerunkan!! Tetapi ia sangat istimewa..

Alhamdulillah, Allah berikan saya ilham untuk menulis hari ini. Saya ingin berkongsi mengenai perjalanan saya dalam mengandung, melahirkan dan menyusukan anak saya yang pertama. Post ini juga menjadi kenangan buat anak saya jika suatu hari saya sudah tiada. Saya nak dia tahu betapa saya sayangkannya selama-lamanya. Tidak ada satu benda pon boleh menggugat sayang saya

Bersalin dan menyusukan 3 anak tanpa henti selama 6 tahun!

Alhamdulillah, lama ingin saya coretkan di sini kisah ini. Hari ini baru berkesampaian. Saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai pengalaman peribadi saya berkenaan bersalin dan menyusukan 3 anak syurga saya ini tanpa henti selama 6 tahun! Ye, 6 tahun! Dari 2009-2014.       Bermula tahun 2009, saya melahirkan anak sulong kami, Muhammad Hafiz

Daftar ahli Shaklee online

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya ye pembaca semua. Di sini saya sediakan info yang diperlukan untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Ada 2 cara untuk menjadi ahli Shaklee. 1. A. Pembayaran yuran RM80 untuk Semenanjung dan RM91 untuk Sabah Sarawak Labuan termasuk pos. I. Sediakan maklumat 1. Nama, 2. IC