Ahli Shaklee dan keistimewaannya Archive

Jalan Cepat Untuk Kaya

Saya tahu, setiap orang pasti rasa nak kaya. Itu impian kita semua.   Cuma, cukup ke hanya berimpian ye?   Ni saya kongsikan dari teman saya.   Korang sekarang ni duk pada tahap mana?   Nak tau jawapan, korang tengok kedudukan kewangan sekarang.   Kalau nak hulur elaun bulanan kat mak ayah di kampung pun

Berterima Kasih Pada Setiap Orang Yang Berbudi

Saya  sekarang ni berjalan dah macam wartawan bergerak.   Mata mudah tangkap dan cepat melihat hikmah di sebalik yang tersirat.   Tengok orang tebar dan buat roti canai.   Boleh nampak bukan mudah seorang ayah mencari rezeki untuk anaknya. Berdiri sepanjang pagi hingga ke tengahari.   Entah sejak jam berapa. Berpanas dengan bahang api untuk

22 Khasiat Ajaib Alfalfa TERBONGKAR!

Alfalfa, satu nama yang hebat! Ia bukan saja satu jenis suplimen biasa-biasa saja..Tapi, ia jauh lebih banyak fungsinya   Secara personal, saya sukakannya! Saya ibaratkan suplimen alfalfa dari Shaklee ni adalah suplimen yang boleh membantu kaum hawa dengan begitu serius. Ye, benar-benar dapat membantu. Ops, bukan kaum hawa je ok boleh guna ni. Kaum adam

Keistimewaan menjadi ahli Shaklee dan Cara Daftar ahli Shaklee online dengan mudah dan cepat

Jadi ahli Shaklee? Ia semudah A,B,C. Betol! Ada 2 cara menjadi ahli Shaklee. Tapi sebelum tu, apa kelebihan menjadi ahli Shaklee? Di bawah ini saya senaraikan apa keistimewaan dan kelebihan bergelar ahli Shaklee. 1. Harga ahli. Apabila bergelar ahli Shaklee, automatik anda layak untuk mendapatkan harga ahli untuk setiap produk Shaklee. Harga ahli ini jimat