Monthly Archive:: May 2019

Detoks Untuk Orang Gemuk Je Ke?

Ramai yang tanya. Apa itu detoks. Sebab asyik dengar Kak Ira sebut pasal detoks ni. Apa ke benda detoks ni kan. Detoks ni adalah proses buang toksin dari badan. Toksin? Camne dia leh masuk badan pulak haaa. Toksin ni sebenarnya boleh masuk badan kita dari macam macam benda. Kita pegang je, dia masuk. Kita sembur

Kad Ucapan Husna Buat Ibu

Balik sekolah, Husna kata dia ada hadiah buat ibu. Dia tak bagi ibu keluar bilik. Jangan cuba cuba nak intai dia 😂. Yelah kakak Husna. Ibu duk diam diam je. Layan jelah awak ni. Tadaaaaaa!!! Bila dah siap dia bagi kat ibu. Comel sangat. Terima kasih Husna. Jom kita siapkan keje sekolah Husna sama sama