Apa Keistimewaan CoQ Trol Shaklee?

Setiap hari kita perlukan 100mg CoQ10 bagi memastikan diri kita berada pada tahap kesihatan optimum.

 

Keperluan CoQ10 setiap hari

Dan nak dapatkan 100mg CoQ10 tu kita terpaksa telan 3.3 kg kacang. Yang kemungkinan untuk tingkatkan kolestrol kita sangat lah tinggi kan. Dah boleh bayang muak giler nak telan 3.3kg ni sehari. Adoila hai. Lepas tu 100 cawan brokoli rebus pon boleh jadi sebagai pilihan. Sampai hijau mata jadinya telan brokoli 100 cawan sehari ni. Nak telan secawan sekarang ni pon dah rasa nak muntah. Heheee.

 

Lagi? Ada option lain lagi kot kan? 100 sudu makan minyak kranola. Adoi. Kena telan minyak pulak dah. Hehe. Atau telan 3 kg daging merah setiap hari. Ni konfem boleh buat tekanan darah pon tinggi ni. Boleh masuk hospital.

 

Sanggup nak telan semua ni setiap hari? Kalau saya memang serender. Sungguh. Saya serender. Sebab tulah Shaklee sediakan CoQ Trol untuk bantu kita. Sebab tau dah memang tak mampu nak makan ni. Sekali seumur hidup pon tak larat. Inikan pulak setiap hari kan.

 

 

Sumber untuk dapatkan CoQ10 100mg

Sumber untuk dapatkan CoQ10 100mg

 

Jadi hari ni saya nak kongsi dengan anda semua mengenai produk Shaklee yang baru ni. Iaitu Coq Trol dari Shaklee. Sebenarnya 4 tahun lalu Shaklee ada keluarkan CoQ Health. Namun disebabkan oleh Shaklee temui formula yang lebih baik, Shaklee cipta CoQ Trol yang baru. Dengan formulasi yang lebih baik dari sebelum ni.

 

Dalam setiap biji CoQ Trol ni tersedia CoQ10 yang penting seperti diceritakan dalam post sebelum ni di sini. Setiap biji CoQ Trol kita dapat 100 mg  CoQ10  setiap hari  iaitu lebih dari 3 ganda kalau berbanding dengan formulasi yang dulu.

 

Keistimewaan CoQ-Trol Plus

Keistimewaan CoQ-Trol Plus

 

Namun ia ditambah pula dengan 2 mg resveratrol dan 5mg tokoferol. Maknanya kandungan resveratrol dalam vivix ada dalam CoQ Trol ni sebagai agen anti keradangan untuk  kurangkan implikasi. Tak biasa dengar tokoferol ye? Tokoferol ni adalah vitamin E sebagai antioksidan untuk tujuan beri kesan yang lebih efisen lagi kepada mereka yang ambil CoQ Trol ni. Kita gunakan juga sistem penyerapan minyak zaitun yang dipatenkan untuk penyerapan unggul. Yang ramai orang nak tau jugak adalah CoQ Trol  ini bebas gluten.

 

Sebab apa Shaklee menamakan CoQ Trol? Ni kerana gabungan antara CoQ10 dan resveratrol. Hehe. Macam orang kawin pulak. Letak nama anak hasil gabungan nama suami dan isteri. Hahaha.

 

CoQ Trol Plus Shaklee

CoQ Trol Plus Shaklee

 

 

Siapa Yang Perlukan CoQ Trol Ni?

 

Jadinya siapa yang perlukan CoQ Trol ni sebenarnya? CoQ Trol Shaklee  sesuai untuk  mereka yang ingin mempunyai jantung yang sihat ataupun mereka yang on statin  medication. Bagi mereka yang ingin meningkatkan  tahap kesuburan, mereka yang amalkan gaya hidup yang aktif, kulit yang sihat, kulit berseri dan ingin kekalkan ketajaman minda. Ada saya ceritakan di sini secara detail sebelum ini.

 

CoQ-Trol Plus Shaklee Setiap Hari

CoQ-Trol Plus Shaklee Setiap Hari

 

Nak order CoQ Trol? Boleh hubungi nombor di bawah ye.

 

CoQ Trol Shaklee

CoQ Trol Shaklee

 

Salam sayang,

Master Ira & Master Hafizan

013-9422527

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge