Cara Keputihan Hilang Dengan Cepat

Hari ni saya nak kongsikan mengenai satu kisah benar.

 

Puan Khairun hubungi saya 8 hari lepas. Beliau alami masalah gatal yang amat pada bahagian sulit akibat keputihan.

 

Banyak pula tu.

 

Puan Khairun hamil 3 bulan. Mesti ramai dah tahu kan ni.

 

Jika berlaku keputihan di kala hamil, ia boleh berlaku infeksi atau jangkitan.

 

Ia boleh lead kepada GBS. Yang mana apabila bayi lahir dan lalui serviks maknya yang ada kuman GBS ini, si anak akan alami jangkitan.

 

Dan jangkitan ini boleh berlaku dengan tersangat cepat!

 

Ia terus boleh serang paru-paru dan saluran pernafasan si anak. Yela, bayi baru lahir kan. Imun sistemnya sangat lemah lagi kan. Dan dan kena serang dengan kuman tu, memang kalah lah dia.

 

Saya kongsi cerita ni sebab dah ada orang yang alaminya tau. Dalam masa 2 hari selepas anak dia lahir, anak itu menjadi tetamu Allah. Beruntung mak ayah dia. Cuma kalau boleh, tak mau lah jadi lagi pada orang lain kan.

 

Ni saya kongsikan testimoni orang yang gunakan garlic Shaklee untuk atasi keputihan itu.

 

Keputihan semasa hamil berkurang dengan drastik

 

Keputihan semasa hamil berkurang dengan drastik.

 

Dia ambil kurang dari 10 hari tau. Minimum dos je. Alhamdulillah dia tersangatlah lega dengan kesannya.

 

Sampai kata “Insyaallah dah habis nanti ingat nak beli lagi”

 

Saya sangat gembira bila boleh tolong seorang ibu bebas dari rasa gatal dan keputihan tau.

 

Kerana rasa itu sungguhlah tak selesa. Pernah ada customer saya garu tempat gatal tu sampai berdarah.

 

Kesian sangat. Nak cuci kencing pon pedih. Boleh jadi infection juga tu.

 

Jaga-jaga ye mommies. Bebas dari masalah keputihan.

 

Salam sayang,

Master Ira & Hafizan

013-9422527

4 Responses to “Cara Keputihan Hilang Dengan Cepat”
  1. Maisarah 19 April, 2017
    • mm Nur Zahirah 9 July, 2017
  2. NURUL FATIN ADIANA 20 April, 2017
    • mm Nur Zahirah 9 July, 2017

Leave a Reply to Maisarah Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge