Monthly Archive:: April 2017

Cara Keputihan Hilang Dengan Cepat

Hari ni saya nak kongsikan mengenai satu kisah benar.   Puan Khairun hubungi saya 8 hari lepas. Beliau alami masalah gatal yang amat pada bahagian sulit akibat keputihan.   Banyak pula tu.   Puan Khairun hamil 3 bulan. Mesti ramai dah tahu kan ni.   Jika berlaku keputihan di kala hamil, ia boleh berlaku infeksi

Berpada- pada Dalam Meminta Diskaun

Terima kasih kepada pengunjung zahirahhafizan.com yang tidak putus putus lawati blog ini tau.   Saya sangat hargainya ­čśÇ   Hari ni saya nak kongsi pasal adab kita dalam meminta diskaun. Berpada-pada lah, jangan lah melampau-lampau.   Zaman sekarang ni, majoriti kita berniaga. Macam- macam bisnes kan.   Tak kisahlah jenis apa pun bisnes, besar atau

Jalan Cepat Untuk Kaya

Saya tahu, setiap orang pasti rasa nak kaya. Itu impian kita semua.   Cuma, cukup ke hanya berimpian ye?   Ni saya kongsikan dari teman saya.   Korang sekarang ni duk pada tahap mana?   Nak tau jawapan, korang tengok kedudukan kewangan sekarang.   Kalau nak hulur elaun bulanan kat mak ayah di kampung pun

Idea Lebih Banyak Bila Guna Omegaguard

Ada seorang kawan saya kongsikan pengalamannya dalam mengamalkan Omegaguard Shaklee tau.   Iaitu…   Ideanya mencurah-curah dengan sungguh banyak tau. Tak putus idea kiranya ­čśÇ     Best kan?   Sebab apa jadi camni?   Omegaguard ni ada kuantiti DHA dan EPA yang tinggi dan berkualiti. Kita sememangnya tahu, minyak ikan merupakan makanan otak.  

Berterima Kasih Pada Setiap Orang Yang Berbudi

Saya ┬ásekarang ni berjalan dah macam wartawan bergerak.   Mata mudah tangkap dan cepat melihat hikmah di sebalik yang tersirat.   Tengok orang tebar dan buat roti canai.   Boleh nampak bukan mudah seorang ayah mencari rezeki untuk anaknya. Berdiri sepanjang pagi hingga ke tengahari.   Entah sejak jam berapa. Berpanas dengan bahang api untuk

Akibat Vivix, Kaki Keluarkan Nanah Yang Bersarang

Saya kongsikan hari ni satu kisah dari teman saya.   Ni kisah customernya sendiri tau.   Kisah┬ábenar pesakit diabetis tahap potong kaki.   Customer ni repeat oder Vivix.   Bulan lepas dia beli sebotol. Harganya RM503. Masa ni dia nak cuba try test je Vivix ni, tak mau jadi ahli.   Bulan ni dia nak

Teman Tidur Yang Lena Tanpa Dadah

Kata orang, bila dah jatuh cinta, lautan api penuh bara merah menyala pon sanggup diredah jua. Begitu juga bila sudah mencuba Ostematrix yang tidak pernah gagal menyentuh rasa. Tidur acah acah ayam takutkan musang tidak lagi kunjung tiba. Kerana kali ni pantang jumpa bantal sudah mampu tidur lena hingga ke pagi esoknya. Itulah penangan ostematrix

Kasih Anak Pada Maknya

Alhamdulillah. Balik satu malam ziarah mak yang tak sihat memang mengubat sungguh sungguh jiwa anak yang maknya sentiasa di hatinya walau nun jauh di mata. Walau terpaksa pontengkan sekolah anak-anak kami untuk 2 hari ni tak apa lah asalkan puas hati tengok mak depan mata. Kita qada homework mandarin sama-sama ok haha. Perjalanan 5 jam