Dari Mana Kerosakan Sel Boleh Tercipta

Radikal bebas merata-rata. Kita je tak nampak diorang duk serang kita tanpa henti 😔

 

Apabila radikal bebas ni serang kita, bukan maksudnya ia serang hidung, mata, telinga. Namun ia serang sel setiap organ kita termasuklah organ dalaman kita. Bukan luaran saja tau.

 

Radikal Bebas berlanggar dengan DNA sel yang boleh menyebabkan gangguan DNA ATAU MUTASI.

 

Dentummmmmmm!!!! DNA dalam sel kena langgar dek radikal bebas. Macam eksiden

 

Apabila DNA pada tahap selular rosak ia boleh meniru dan mencipta satu lagi sel yang rosak atau bermutasi.

 

Haaa kiranya duplicate duplicate.

 

Walaupun terdapat beberapa jenis kanser yang berbeza, semuanya melibatkan PERTUMBUHAN & replikasi ABNORMAL yang tidak sihat pada sel.

 

DNA sel rosak

 

Inilah hubungan yang kuat antara kerosakan radikal bebas dan kanser.

 

Jadi kita sudah tahu kanser ada hubungannya dengan mutasi DNA.

 

Apakah yang boleh membantu mencegah kanser? Sudah tentu khasiat resveratrol dan polifenol yang telah ditulis lebih 2000 kajian saintifik menyatakan resveratrol mampu melindungi DNA.

 

Saya memang ikhtiar dengan Vivix, sebab itu Vivix ada slogannya yang juga berbunyi melindungi hingga ke tahap selular.

 

Sekarang dah fahamlah kan pasal ni?

 

Sebab tulah Saya cakap vivix ni sangatlah penting. Awak je belum caya lagi. 😊

 

Sekarang dah clear kan? Dah faham kan?

 

Jika berminat nak vivix, hubungi saya ye. Servis tiptop.

 

Hari wanita hari ni saya hantar vivix dengan beg comel satu hehe.🍇❤️

 

Istimewanya vivix

 

 

Ingat vivix, ingat saya ye.

Order @013-9422527

 

Nota: Ishk ishk ishkkk. Sian sel kita selama ni. Asyik kena langgar dek radikal bebas. Kita pula buat tatau je kat dia.

 

 

Salam sayang,

Masters Ira & Hafizan

013-9422527

zahirahhafizan@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge