Pengedar Shaklee Aktif di Kota Kinabalu ~ Rosela Benedict

Comel betol si kakak kita,

Sentiasa gembira setiap masa,

Jangan buat tak tahu pula,

Dialah Rosela Benedict diberi nama.

Eh eh.. berpantun pula saya ye 🙂 . Petang ni saya nak kongsikan mengenai seorang anak buah yang berada jauh dari saya. Jarak antara kami adalah Laut China Selatan. Kalau nak jumpa dia dengan 4 mata, memang saya kena terbang. Tak boleh jalan kaki. Hehe. Namun, jarak tak memisahkan kami. Kami sentiasa berhubung tau.

Rosela ni glamor dengan nama Kak Rose di Facebooknya. Orangnya baik. Lemah lembut saja. Dan jangan tak tahu…dia merupakan pengedar Shaklee yang aktif di Kota terkemuka dengan makanan laut yang istimewa, iaitu Kota Kinabalu!

Rosela Benedict

Rosela Benedict

Rosela ni peminat tegar ostematrix dan vitamin C! Setiap hari mesti ambil dua produk ni tanpa miss. Kiranya kan…kalau nak tanya pasal 2 produk ni, memang dia expert sangat tau. Sebab kesan ostematrix dan vitamin C ni dia dah dapat tau. Sejak awal-awal cuba lagi…terus dapat kesannya.

Katanya,

“Saya tak boleh tidur tanpa cik putih ostematrix. Saya dapat tidur dengan lena. Hilang segala lenguh badan. Esoknya pasti akan mulakan hari dengan cukup segar!”

Lagi katanya,

“Vitamin C ni kiranya vitamin “cinta” saya. Kulit makin cantik, makin hilang masalah yang berlaku dulu-dulu.”

Sebab tu lah bila saya tengok Rosela ni kan, umpama saya tengok cik kak yang cun gebu gitu. Haaa tu effectnya tau. Kini Rosela tengah berusaha untuk langsingkan badan tau. Nak kasi cun lagi 🙂

Sesiapa nak cuba Shaklee di Kota Kinabalu, even nak mintak konsultas pon boleh hubungi Rosela terus ok.

Ni nombor handphonenya : 013-8714508. Facebooknya di sini ok. Rosela Benedict

Salam sayang,

Master ira & Hafizan

0139422527

zahirahhafizan@gmail.com

 

Presentation12Page cover1

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge