Pengedar Shaklee Aktif Di Sitiawan, Perak

Ramai orang gunakan Shaklee… tapi konsultasi tak dapat. Sebab tulah kami pengedar Shaklee yang aktif niperlu betol-betol membantu mereka yang ingin mencuba dan gunakan Shaklee sebagai suplimen keluarga untuk sihat dan elak dari sebarang masalah kesihatan pada masa akan datang. 🙂
Ni saya nak kongsikan mengenai Kak Ya. 🙂

Kak ya ni saya kenal sejak di Miri dulu. Baik orangnya. Ramah. Lemah lembut.

 

Ejen Shaklee Aktif di Setiawan, Perak- Kak Ya +60 11-3464 6801

Ejen Shaklee Aktif di Setiawan, Perak- Kak Ya 

 

Kakya cuba Shaklee untuk kesihatan dia dan keluarga. Makan saja lah kiranya.  🙂 tapi dapat harga ahli. Untung kan makan saja pon 🙂 . Sebab join as ahli Shaklee.  🙂

 

Sekarang ni mula nak berjinak dengan bisnes sebab dah dapat kesan best punya. Nak kongsi kebaikan dengan orang lainla pulak. 🙂

 

Kawan-kawan, kalau nak cuba Shaklee…atau nak konsultasi pasal kesihatan…boleh kontek kak ya tau.

 

Dia dah lama amal Shaklee. Tengok side effect dia. Macam kakak budak je. Padahal mak adik-adik remaja dah. 🙂 🙂 🙂

Kan kannn. 🙂  best Shaklee effect.

Nota: kak ya yang bertudung biru tu. Yang lain tu anak-anaknya. 🙂 🙂

 

Kak Rahoya Rambli
+60 11-3464 6801
Ejen Sitiawan, Perak

Pengedar Shaklee yang aktif di Sitiawan, Perak.
#BizShaklee
#LATFamily
#LATTeam

 

Salam sayang,

Master Ira& Hafizan

013 942.2527

zahirahhafizan@gmail.com

Pengedar Shaklee Aktif

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge