Warga Emas Dan Suplimen

Warga emas. Tahu lah kan semua dah “berusia” kat dalam jugak.

 

Muda-muda mereka kerja keras untuk besarkan anak-anak.

 

Ada yang waktu malam dia berjaga demi sesuap nasi untuk keluarganya. (Sedih pulak saya bila teringatkan ayah macam ni lah dia).

 

Mak pulak kat rumah makan apa yang ada je. Nak harap makan suplimen? Jangan haraplah! Duit digunakan lebih untuk anak-anak.

 

Namun, di usia tua…mereka seharusnya mendapat sesuatu yang mereka rasa.

 

Sebab di usia emas inilah mereka mula nak buat macam-macam kan.

 

Salah satunya ada pengambilan minyak ikan berkualiti.

 

Apa fungsi minyak ikan untuk warga emas? Ni antaranya tau 🙂

 

1. Mengurangkan risiko alzhimier
2. Kesihatan jantung
3. Menurunkan paras kholesterol tinggi
4. Mengurangkan bengkak pada sendi (Rheumatoid arthritis)
5. Membantu Meningkatkan ketumpatan tulang (bone density)

 

Ayah dan mak di kampung ada masalah ini?

 

Hadiahkan omegaguard dan vivix bulan ini untuk mereka.

Vivix ni pula merupakan antioksida yang sangat hebat membantu menjaga kesihatan keseluruhan mak dan ayah kita. Vivix merupakan minuman kesihatan yang membantu mak dan ayah kita menjadi lebih bertenaga dan gembira. Baca lebih detail mengenai vivix di sini.

warga emas

Kedua-dua produk ini ada harga istimewa bulan ini.

Tanya saya jika anda betol-betol berniat mahu berikan hadiah pada mak ayah.

Saya bantu berikan yang terbaik buat anda 🙂

By the way, apa khabar mak dan ayah kita sekarang?

 

Boleh hubungi nombor di bawah untuk kami bantu anda..

 

Salam sayang,

Master ira & Hafizan

0139422527

zahirahhafizan@gmail.com

Motto Kami

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge