Monthly Archive:: April 2016

Offer Istimewa Shaklee April 2016 & ia Bulan terakhir Set YES

Assalamualaikum dan selamat pagi buat semua pembaca blog zahirahhafizan.com. Terima kasih sebab selalu singgah sini ye. Saya tahu… ramai yang tertanya-tanya… “Apakah Offer Istimewa Shaklee pada bulan April 2016 ni ye?”   SENARAI OFFER SHAKLEE APRIL 2016   Shaklee buat offer berikut iaitu SR Vita-C Plus Beli 6 Percuma 1 SR Vita-C Plus Beli 2 Diskaun 5% OmegaGuard Beli

7 Langkah Jantung Sihat

Kami kongsikan dengan anda 7 langkah untuk mendapat jantung yang sihat.  Kita sama-sama jaga kesihatan jantung kita tau.  Sebabnya jantung kita ni takleh diganti di kedai.  Kita ada 1 jantung saja…selamanya!     1. ROKOK MUSUH UTAMA   Untuk jantung yang sihat…sudah semestinya kita mesti bebas dari rokok. Rokok ni kan…namanya pon tak sedap. Apatahlagi

Warga Emas Dan Suplimen

Warga emas. Tahu lah kan semua dah “berusia” kat dalam jugak.   Muda-muda mereka kerja keras untuk besarkan anak-anak.   Ada yang waktu malam dia berjaga demi sesuap nasi untuk keluarganya. (Sedih pulak saya bila teringatkan ayah macam ni lah dia).   Mak pulak kat rumah makan apa yang ada je. Nak harap makan suplimen?

Alzheimer Membahayakan

Ayah saya pernah alami .  Orang kita panggil nyanyuk.   Dia pergi masjid. Nak azan (sebab ayah bilal masjid). Tiba-tiba masa tengah azan tu…dia terdiam. Dia macam orang tak ingat apa dah. Kesian ayah.   Seram!   Ni lagi seram…pergi masjid boleh. Bila nak balik masjid, lupa jalan mana nak balik. Duk merayau-rayau pusing cari jalan

Lelaki dan Minyak Ikan

Orang lelaki payah kan nak makan suplimen. Sebab dia tidak tahu apa fungsi suplimen itu.   Jadi saya ingin kongsikan apa fungsi minyak ikan kepada seorang lelaki.   Saya tahu persekitaran kita mesti ada seorang lelaki.   Mungkin suami, mungkin adik, abang, dan kawan-kawan lelaki. Haaa..ni dia antara fungsi utama minyak ikan untuk lelaki.  

Rajinnya Jantung

Siapa yang malas, memang malu kat jantung tau. Sebab apa? Jantung ni kecil je saiznya. Hanya sebesar genggaman tangan seorang lelaki je. Tapi…jantung sangat-sangat rajin! Buktinya? Sebelum kita lahir lagi jantung dah bekerja dan mula berdenyut.   Walau pon rupa bentuk kita dalam rahim ibu kita belum lengkap. Walaupon kita baru usia 4 minggu. Jantung