Rahsia Mata Cantik Menawan dan Terpesona

Mata.. merupakan salah satu aset wanita. Mata lelaki orang tak tengok sangat. Hehe. Eh betol ke statement ni. Saya nak cerita kisah panas pasal mata wanita.

 

mata cantik dan terpesona

mata cantik dan terpesona

 

Nampak mata di atas? Ia penuh dengan “santauan” untuk memikat. Apabila mata wanita merenung, haaa…hati lelaki pon mudah cair kan. Inilah bahayanya mata seorang wanita. Sebab tu saya katakan di atas yang mata wanita juga salah satu aset bagi wanita itu…

 

Namun, satu-satu aset ini mesti dijaga dengan baik. Dengan cara yang diredhai oleh Allah. Secara luarannya, jika inginkan mata yang jelas terang benderang… boleh gunakan Carotomax. Namun, secara lahiriahnya bagaimana untuk menjaga mata ni.

 

 

Vitamin untuk mata

Vitamin untuk mata

 

Jagalah pandangan kita kerana mata ini akan menjadi saksi kita di akhirat kelak. Tonton siaran television pon yang bagus-bagus. Tengok bahan bacaan pon yang elok-elok dan yang bermanfaat untuk kita. Jauhi dari melihat perkara haram. Jauhi dari menjadikan mata sebagai alat untuk memikat orang lain yang haram bagi kita.

 

Wanita mesti menjaga matanya. Tundukkan pandangan. Ha…selalu kita dengar orang lelaki yang kena tundukkan pandangan. Ni wanita pon kena tundukkan pandangan tau 🙂

 

Eh, macam ustazah dah pulak saya. Hehe. Tak salah kan nak mengingatkan. Tu je post saya mengenai mata…Hiasinya dengan redha Allah :). Jangan tebal-tebal sangat maskara mahupon make up di sekeliling mata. Tak pakai langsung lagi bagus jika nak keluar rumah. Cuma pakai di dalam rumah untuk suami tersayang 🙂

 

 

 

Ingin mendapatkan suplimen terbaik untuk anda dan keluarga?

Ingin mendapatkan suplimen terbaik dan semulajadi dengan harga yang ISTIMEWA?

Ingin menjana pendapatan  hanya dari rumah?

Boleh hubungi nombor di bawah untuk kami bantu anda mengubah hidup anda…

 

Salam sayang,

Master ira&hafizan

Founder Legasi Anugerah Terindah Group

Owner & Director ZH Land Holdings Sdn bhd

Top 40’s Shaklee Masters

RM 25 Million group sales achiever

1 Million Dollar Earner Achiever in Shaklee

Shaklee Masters nur zahirah and hafizan lutfi

 

zahirahhafizan@gmail.com

LAT

 

 

 

 

2 Responses to “Rahsia Mata Cantik Menawan dan Terpesona”
  1. Ilham 30 November, 2016
    • mm Nur Zahirah 7 December, 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge