Promosi Februari 2015 gempak habis!

Alhamdulillah, januari dah berlalu. Kini datang Februari ye..Haaa..semua menantikan apa promosi Shaklee pada bulan Februari 2015 ni. Bila pagi-pagi bangun tidur, tengok waap grup..wow! semua dah kecoh! sampai 1000 unread mesej dari grup-grup wasap leaders dan anak-anak buah Shaklee. Diorang ni tak tidur ke semalam ni. Hhehe…

 

Ok, kita pergi straight to the point ye..promosi bulan ni..mesti tak sabarrrr nak tahu kannnn…

 

Sebenarnya kannnn..bulan ni…banyakkkk promosi tauuu Shaklee tawarkan…haa..sukalah tu…hehe..

 

ok, ni dia promosi bulan ni yang Shaklee tawarkan..

 

1. Vitalea iron untuk orang dewasa ni ada 2 promosi tau untuknya.

a) Dapat PERCUMA 1 dengan pembelian 6 botol

b) Potongan harga 5% dengan pembelian 2 botol vitalea iron ni

Nak citer kisah vitalea ni ye sikit. Sekarang umur vitalea shaklee ni dah 100 tahun tauuu…ia dicipta oleh Doktor Shaklee pada tahun 1915.

 

100years vitalea

Multivitamin Pertama DuniaApa benda vitalea ni ye?

Banyaakkk sangatt…

Antaranya adalah..

Vita-Lea promosi

Hmmm..bagus jugak kan…tapi apa pulak kelebihan vitalea ni ye?

 

Kelebihan Vita-Leahaaa..ni yang isi-isi paling penting kelebihan vitalea tau. Testimoni pulak? Saya nak share pengalaman saya sendiri ye. Saya memang jenis yang hb rendah. Zat besi kurang. Kalau tak mengandung pon, selalu pening-pening, nak pitam, panas sikit tak boleh, badan mudah penat. Saya amalkan 2 biji vitalea setiap hari. Saya jenis makan pon memilih. Huhu..Makan ikut mood. Sebab tu zat saya kurang. Sayur kebanyakannya saya tak makan >_<. Jadi, saya perlu gantikan segala keperluan badan saya dengan suplimen. Jadi, bila saya amalkan vitalea ni, saya semakin sihat, badan tiada dah masalah-masalah yang seperti di atas yang saya selalu alami.

Nak testmoni lain? Boleh..saya kongsikan 🙂

 

testimoni vitalea

testimoni vitalea1

Haa..bukan saya je yang alaminya ye…orang lain pon sama…hehe…Alhamdulillah…

 

Ok, apa lagi promosi Shaklee bulan Februari 2015 ni ye? Kata banyakkk.hehe

2. Ostematrix ni pon ada 2 jenis promosinya

a) Dapat PERCUMA 1 dengan pembelian 6 botol

b) Potongan harga 5% dengan pembelian 2 botol ostematrix ni

 

oste-matrix

Apa kandungan ostematrix ni ye?

ia bukan sekadar kalsiumWow wee!! Ostematrix bukan sekadar kalsium ye…patutlaa..sekali telan tu diaa…semuanya masuk badan…

 

nilai sebiji ostematrix bersamaan dengan 1 gelas susu dan 80 biji buah badam!

Haaa..besttt kannn ostematrix ni. Bagi saya, ostematrix ni sangat cepat memberi kesan. Tidur dengan ambil ostematrix tak sama kualitinya dengan tidur tanpa ambil ostematrix tau. Cubalah kalau tak percaya. Tidur sungguh lena. Dan berkualiti tinggi. Bangun pagi, segarrr je rasa badan tau.

 

Berapa banyak ye kalsium kita perlukan setiap hari?

 

Dos kalsium yang diperlukan mengikut umur

Haaa..umur anda berapa? Cek ye berapa dos kalsium diperlukan 🙂

Testimoni ostematrix mana? Heheh..tu kat atas tu testimoni saya sendiri…Testimoni rakan-rakan lain saya kongsikan juga ye..

 

Dengan pengambilan ostematrix yang konsisten, tiada lagi sembelit atau masalah kejang

gusi berdarah semakin pulih selepas amalkan ostematrix

sakit pinggang hilang setelah amalkan ostematrix

Ostematrix sebagai milk booster atau penggalak susu

Sakit pinggang hilang selepas amalkan ostematrix

 

 

Haaa..dah cukup testimoni ni berkenaan ostematrix?

Ok, ada lagi ke promosi? Ada…..

 

3) Advanced Joint Health

Promosi AJHT ni diberi untuk PERCUMA 1 botol AJHT dengan pembelian 3 botol AJHT.

Haaa…ramai yang dah gunakan AJHT ni tau…Dan mereka sangat berpuas hati…

Apa fungsi AJHT ni ye?

AJHT bertindak dalam 3 cara untuk menyokong kesihatan sendi

bagaimana bahan dalam AJHT membantu dalam kesihatan sendi

Testimoni AJHT? Saya nak kongsikan pengalaman mak sedara suami saya dalam mengamalkan AJHT..beliau pon memang tak puas2 bercerita mengenainya…Sakit pinggul dan lutut semakin pulih apabila mengamalkan set sendi yang terdiri daripada omegaguard, ostematrix dan AJHT..gembira saya apabila bibik kongsikan pengalamannya..

Boleh solat sempurna setelah menggunakan AJHT

Dan kini…saya kongsikan promos shaklee untuk februari 2015 yang terakhir..iaitu vitalea untuk kanak-kanak..

4) Vitalea untuk kanak-kanak

Promosi Vitalea untuk kanak-kanak ni diberi untuk PERCUMA 1 botol  dengan pembelian 3 botol Vitalea kids ni.

 

Bulan lepas vitalea kanak-kanak ni mula dipasarkan. Sambutannya cukup LUAR BIASA HEBAT! Sebab tulah, bulan ni, Shaklee teruskan berikan promosi untuk vitalea kanak-kanak ini 🙂

Rasa vitalea kanak-kanak ni macam anggur tau. Anak-anak saya suka. Ramai yang suka lah termasuk mak dan bapak budak. Hehe..

 

keistimewaan vitalea kanak-kanak

persamaan dalam 2 biji vitalea kanak-kanak

18 nutrients vitalea children

Haaa…tu diaa..semua kelebihan dan fungsi vitalea kanak-kanak ni. Eh, apa pula testimoninya ye?

 

testimoni vitalea for children

kalau tak percaya, boleh cuba sendiri:). Saya dan anak-anak dah cuba.

Ok, sekian perkongsian saya berkenaan promos Shaklee di bulan Februari 2015 ni. Semuanya ada 4 produk promosi, dengan 6 jenis promosi.

 

Rebutlah peluang keemasan ini…ia datang hanya sekali..

 

Inginkan suplimen untuk diri sendiri dan keluarga?

Ingin mendapatkan konsultasi PERCUMA setiap masa?

Ingin menjana pendapatan 2-6 angka hanya dari rumah?

 

Boleh hubungi,

Ira&Hafizan

Pengedar Shaklee

0139422527

zahirahhafizan@gmail.com

Master Coordinators

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge