“Mama cantikla….”

Saya menyusu. Boleh amik omegaguard?

Jawapan saya: BOLEH.

Sebab? Isk ishk ishkk..omegaguard ni bagus tau unt otak bayi. Juga unt otak ibu. Haa..ibu bijak, anak lagii bijak. Perkembangan otak anak berjalan lagi meriah dan hebat!

Lagi? Si ibu makin slim. Apa taknya..boleh bakar lemak tu..sebab tulah lepas amik omegaguard, badan rasa panas. Haaa. Pembakaran lemak sedang berlaku. Burning burning burning. Menitik2 lemak tu kuar. Tapi kita tak leh nampak ler. Alfalfa bantu angkut kuar. Haa sebab tu lah bagusnya set menyusu ni:)..rupanya leh angkut lemak kuar jugak rupanya. Opss..patutla ibu menyusu ramai slim2 bila ambil set menyusu shaklee.

Lagi lagi? Apa jadi kat ibu menyusu bila amik omegaguard ni? Haaa..ia menurunkan kadar kolestrol tau dalam badan. Perut makin kempis tau. Psstt..ini penting. Kang org ingat baru je lepas bersalin, pegnen lagi. Ayoyo. Haa suami pon leh amik sekali tau omegaguard ni

mama cantik

Lagi lagi? Masalah darah tinggi gi jauh2. Tak sudi hinggap pada badan kita tau. Alahai..untungnya badan..

Lagiii??? Wajah makin cantik dan berseri. Comell je..merah pink2 muka

Breastfeed tak menghalang kita menjadi makin sihat

Opss..bestnya set menyusu bila digabung dengan omegaguard..

Nak juga?

Ingin mendapatkan suplimen terbaik untuk anda dan keluarga?
Ingin mendapatkan Shaklee dengan harga istimewa beserta konsultasi percuma
Ingin menjana pendapatan 4,5,6 angka bersama Shaklee?

Boleh hubungi,

Ira & Hafizan
0139422527
zahirahhafizan@gmail.com
Master Coordinators

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge