Collagen Shaklee terhangat di pasaran dengan penyerapan sangat cepat dan berkesan

Alhamdulillah, hari ini dah tiba. Hari terakhir promosi Collagen Shaklee terhangat di pasaran dengan beli 6, tapi dapat 7. Ia sangat mengujakan! Promosi ini hanya ada dalam Shaklee. Dan setahun hanya sekali.

Sebelum tu, saya nak kongsikan daripada kesihatan adalah anugerah . Memang betol apa yang diperkatakan. Tambah pulak, bulan ni promosi satu produk yang sememangnya untuk memberikan kesihatan yang menyeluruh kepada badan kita. Iaitu Collagen Shaklee terhangat di pasaran.

“Sesungguhnya kamu mempunyai tanggungjawab untuk menunaikan hak terhadap tubuh badan kamu” (Hadis Riwayat Bukhari)

Sihat itu anugerah terindah

Kenapa saya katakan yang promosi Collagen Shaklee ini terhangat di pasaran?

Tahukah kita yang berat molekul kolagen biasa di pasaran adalah 50,000 ke 300,000 dalton. Cuba bayangkan sesuatu yang besar nak diserap masuk dalam badan, sudah pasti mengambil masa yang lebih lama berbanding sesuatu yang kecil. Begitulah berat molekul kolagen yang miliki 300,000 dalton ini. Berbanding dengan Collagen Shaklee pula, berat molekul hanya 1000 dalton. Wow! Hebat info ni. Dan sudah pasti kadar penyerapannya ke dalam badan sangat cepat dan kesannya boleh dilihat dengan segera. Oppss…maknanya? Kadar penyerapan Collagen Shaklee jauh lebih cepat berbanding kolagen biasa di pasaran. Wow, ini info yang sangat mengujakan! Patutlah saya dengar ramai yang dapat kesan yang sungguh cepat walau baru ambil 3 paket Collagen Shaklee. Ni apatahlagi ambil Collagen Shaklee untuk tempoh berpanjangan. Shaklee menjamin kesan optimum dalam masa 8 minggu.

Slide18

Apa lagi ye keistimewaan Collagen Shaklee? Cukup ke hanya satu je ciri yang boleh compare dengan kolagen biasa di pasaran? Opss…tunggu ye. Ada lagi. Sebab tulah ia dinamakan Collagen Shaklee terhangat di pasaran.

Keistimewaan kolagen Shaklee

Haaa..sebab nilah jugak. Sumber premium Collagen Shaklee ni daripada sisik ikan merah. Dan…ada tambahan daripada tujuh bahan aktif! Wow, hebatnya! Jadinya kan..dalam sepeket Collagen Shaklee ni kita boleh dapat kesemua bahan-bahan aktif ini. Haih, mana mahu cari lagi kalau bukan dari Collagen Shaklee.Kita cuma tuang dalam air dan minum. Tak perlu pergi masuk keluar hutan mahupon menyelam ke laut dalam untuk dapatkan bahan-bahan aktif ni. Hanya dari Collagen Shaklee terhebat di pasaran. Terima kasih Shaklee kerana memudahkan kerja kami. ^_^

Collagen Shaklee memainkan 3 peranan penting untuk tubuh badan kita. Ini satu lagi keistimewaan Collagen Shaklee. Ia bukan sekadar kolagen bertujuan untuk cantik semata-mata tanpa melihat kesan lain kepada badan. 3 peranan penting Collagen Sahklee terhangat di pasaran ini adalah sebagai antioksida, untuk keanjalan dan juga penghidratan. Sebab itulah bagi sesiapa yang menggunakan Collagen Shaklee ini akan rasakan kulit memang rasa lembap dan tiada rasa kering malah lebih anjal! Memang sah lah ia Collagen Shaklee terhangat di pasaran.

Fungsi dan peranan Collagen Shaklee

Ada soalan yang seringkali ditanya oleh pembaca blog dan facebook saya. Kenapa Shaklee memilih sisik ikan merah untuk dijadikan sumber utama dalam Collagen Shaklee? Kenapa tidak ikan lain? Ok, ini jawapannya. Kerana ikan merah mampu bertahan di dalam laut di paras kedalaman sehingga 6000 meter di bawah laut. Siapa mampu boleh bertahan di kedalaman ini? Kita boleh? Pasti tidak. Tapi ikan merah boleh. Kedalaman ini miliki tekanan yang sangat tinggi. Jadi, kualiti yang boleh diperolehi daripada sisik ikan merah ini sangat tinggi. Penyerapannya sangat pantas kerana molekulnya sungguh rendah dan kecil.

collagen shaklee sisik ikan merah

Wow, saya teruja! Bahan-bahan untuk membuat sepeket mahupon sekotak Collagen Shaklee ini sangat berkualiti dan bukan senang nak diperolehi. Jadi, memang patutlah ia dinamakan Collagen Shaklee terhangat di pasaran kerana bahan-bahan untuk membuatnya juga bukan calang-calang.

Hmmm..tapi, apa ye kebaikan Collagen Shaklee? Bagaimana ia bertindak sebagai melembap, antioksida dan juga penghidratan untuk kulit dan badan? Haaa…rajah di bawah boleh menerangkan segalanya untuk kita.

kebaikan Collagen Shaklee

Hebat! Ia bukan sekadar untuk cantik. Tapi juga untuk perihal lain. Sakit sendi, sakit lutut juga boleh dibantu melalui Collagen Shaklee.

Kesannya boleh didapati dalam masa 8 minggu menggunakan Collagen Shaklee dengan berterusan.

collagen berkesan

Saya sudah teruja dengan Collagen Shaklee! Patutlah hari-hari saya sungguh bermakna dan rasa semakin baik penampilan kulit dan sakit-sakit badan. Rupanya sebab saya konsisten dengan Collagen Shaklee.

Ingin mendapatkan suplimen terbaik untuk anda dan keluarga?
Ingin mendapatkan Shaklee dengan harga istimewa beserta konsultasi percuma?
Ingin menjana pendapatan 4,5,6 angka bersama Shaklee?

Boleh hubungi,

Ira & Hafizan
0139422527
zahirahhafizan@gmail.com
Master Coordinators

3 Responses to “Collagen Shaklee terhangat di pasaran dengan penyerapan sangat cepat dan berkesan”
  1. Rokiah Abdul Hamid 30 September, 2014
  2. aidajwk 30 September, 2014
    • mm Master Ira 3 October, 2014

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge