Monthly Archive:: September 2014

Collagen Shaklee terhangat di pasaran dengan penyerapan sangat cepat dan berkesan

Alhamdulillah, hari ini dah tiba. Hari terakhir promosi Collagen Shaklee terhangat di pasaran dengan beli 6, tapi dapat 7. Ia sangat mengujakan! Promosi ini hanya ada dalam Shaklee. Dan setahun hanya sekali. Sebelum tu, saya nak kongsikan daripada kesihatan adalah anugerah . Memang betol apa yang diperkatakan. Tambah pulak, bulan ni promosi satu produk yang

Cara sujud syukur yang mudah, betol dan tepat

Sujud syukur ni sujud yang dilakukan kerana mendapat nikmat daripada Allah SWT. Dan ia adalah sunat. Saya kongsikan cara sujud syukur yang tepat dan betol. 1. Duduk 2. Niat “Sahaja aku sujud syukur kerana Allah Taala” 3. Takbiratul ihram Angkat tangan seperti kita dalam solat 4. Satu kali sujud 5. Bacalah doa yang sentiasa dibaca

Shaklee collagen september paling berbaloi untuk dimiliki

Ramai yang teringin mencuba Shaklee Collagen Powder. Kerana mengetahui keberkesanannya sangatlah cepat. Setiap paket Shaklee Collagen powder terdiri daripada 4000mg proprietary RSS ( red snapper scale) collagen! Apa benda tu? Hehe..ia adalah..molekul kolagen shaklee sangat cepat kadar penyerapannya kepada kulit manusia.  Perubahan yang drastik berlaku bagi ibu-ibu yang melahirkan anak. Perubahan badan, kulit, rambut, kuku

Shaklee? Siapa mereka?

Ramai yang kenal produk Shaklee, tetapi tidak ramai kenal apakah itu Syarikat bernama Shaklee. Mari kita berkenalan dengan Shaklee Di Shaklee, kami percaya bahawa alam semula jadi mengandungi 1001 rahsia untuk kehidupan yang lebih lama, sihat dan produktif. Kisah kami bermula hampir 60 tahun yang lalu apabila Dr. Forrest C. Shaklee, dengan falsafah kehidupannya Living

Bahayanya Shaklee

Shaklee bahaya? Yup, ramai yang mencari di mana bahayanya Shaklee. Tapi Shaklee nyatakan ia selamat. Sentiasa selamat. Salah satu tagline Shaklee. Ia bukan direka cipta untuk menyedapkan hati sesiapa. Tapi ia ada buktinya. Itulah Shaklee. Bukannya bercakap omong-omong kosong mahupon umpama mengetuk tin yang kosong. Shaklee ada prinsip yang dipegang. Kalau tidak, masakan ia bertahan

Saat jatuh cinta dengan blog

Alhamdulillah..hari ni saya boleh menulis kembali..teringin nak menyingkap memori saya berkaitan blog. Rasanya ia bukan sesuatu yang janggal bagi kebanyakan orang lain. Tapi ia bermula dengan janggal bagi saya. Saya menyingkap kisah bagaimana saya mula berblog ye.  Saya suka membaca daripada blog-blog orang lain sebelum tu. Banyak masa saya habiskan dengan membaca info dan pengalaman

Saat jatuh cinta dengan blog

Alhamdulillah..hari ni saya boleh menulis kembali..teringin nak menyingkap memori saya berkaitan blog. Rasanya ia bukan sesuatu yang janggal bagi kebanyakan orang lain. Tapi ia bermula dengan janggal bagi saya. Saya menyingkap kisah bagaimana saya mula berblog ye.  Saya suka membaca daripada blog-blog orang lain sebelum tu. Banyak masa saya habiskan dengan membaca info dan pengalaman

Homemade laksam kelantan

Alhamdulillah, dapat jugak buat laksam. Hehe. Air tangan sendiri ^_^ Ok, disebabkan ramai yang bertanya saya pasal resepi buat laksam ni..saya nak berkongsi dengan anda semua lah. Mana tahu nak buat untuk suami dan anak-anak kan.  Resepi kuah laksam: 1. Setengah kilogram ikan selayang@ikan kembung 2. 10 ulas bawang merah 3. Sesudu lada hitam 4.

Resepi mudah berasaskan pisang

Betol ke memasak boleh hilangkan stress? Sape setuju? Hehehe. Mungkin betol, mungkin tidak.  Bagi saya, saya memasak bukan sebab nak hilangkan stress. Tapi saya nak salurkan kasih sayang saya pada mereka insan yang saya sayang^_^ Saya cuba sedaya upaya walau saya sibuk untuk memberikan air tangan sendiri buat suami, anak-anak dan diri sendiri ^_^ Semalam

Wah!! Smoothies banana with shaklee!!

Assalamualaikum dan selamat pagi. Pagi ni saya nak share resepi sarapan sihat saya pagi ni… Saya blendkan campuran ni.. 1 cawan air tapisan get clean water 2 sudu ESP 2 sudu mealshakes 1 sudu ovaltine coklat 1 sudu vivix 1 paket kolagen shaklee Dannnn…tara… Ini hasilnya.. ^_^ Selamat mencuba ^_^ Master ira&hafizan 0139422527 Zahirahhafizan@gmail.com