5 minit Vita-lea Shaklee diserap sepenuhnya..Hebat!!

Cubaan-cubaan! Ok..ada orang baca ye..hehee..petanda baik!


Ok..saya nak kongsi..gatal tangan saya  buat eksperimen pagi buta. Kes tengok ‘anak buah’  berkongsi pengalamannya  ambil  multivitamin shaklee dia rasa bertenaga walau berpuasa..

Multivitamin Vita-lea  Shaklee ni multivitamin yang cukup hebat, mudah diserap oleh badan



Ok..ni hasil ujian tadi..guna air kosong..opss..tu jag shaklee get clean tau..kalau ada yg tidak tahu la.. jag serba guna..penapis air Shaklee.

Ok, balik kepada vita-lea. Orang cakap nak tercekik telan vitalea sebab besar. Macam-macamlah. Dan soalan istimewa..boleh hancur ke kat dalam badan ni..takut sangkut kat buah pinggang..hehe

Multivitamin Vita-lea Shaklee ini memang cukup  mudah diserap dalam masa 5 minit



Nah, ni bukti. Tak percaya lagi boleh cuba sebotol vita-lea dengan saya..ambil sebiji buat test. 

Multivitamin Vita-lea Shaklee 5 minit diserap oleh badan

5 minit hancur menyerap dalam air! Kesimpulannya, saya makin jatuh cinta dengan shaklee… ia mudah larut dalam air..ia menunjukkan ia sangat mudah diserap oleh badan…


huh..puas hati buat ujian sendiri!

Inginkan suplimen terbaik untuk anda dan keluarga?
Inginkan dengan harga yang istimewa?
Ingin menjadikan Shaklee sebagai bisnes anda walau bekerja hanya dari rumah atau pendapatan sampingan?

Boleh hubungi saya untuk bantu anda..
Terima kasih kerana memberi peluang untuk anda dan keluarga menjadi lebih sihat dan bahagia

Ira
Your trusted Shaklee Independent Distributor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge