Monthly Archive:: July 2014

Shaklee penyumbang dana israel zionist?

Banyak soalan berkaitan Shaklee dan israel yang saya dapat minggu lepas. Bertalu-talu.. Sebelum ni tiap kali palestin kena serang pon, soalan banyak diberikan. Kutuk pon banyak jugak. Biasalah rakyat Malaysia suka kalau kisah-kisah sensasi.. Tapi kali ni memang lagi hebat. Bagus, itu petanda yang sangat bagus! Shaklee sudah dikenali oleh rakyat Malaysia. Tenggelam terus produk

Shaklee penyumbang dana israel zionist?

Banyak soalan berkaitan Shaklee dan israel yang saya dapat minggu lepas. Bertalu-talu.. Sebelum ni tiap kali palestin kena serang pon, soalan banyak diberikan. Kutuk pon banyak jugak. Biasalah rakyat Malaysia suka kalau kisah-kisah sensasi.. Tapi kali ni memang lagi hebat. Bagus, itu petanda yang sangat bagus! Shaklee sudah dikenali oleh rakyat Malaysia. Tenggelam terus produk

Resepi kejayaan dengan cepat

Ramai yang ingin berjaya dengan cepat.. Mahu tips? Ini saja tipsnya. Kejarlah kejayaan itu. Kerana ia tidak akan datang bergolek kepada kita.  Kita kena yakin dan percaya bahawa kejayaan itu sedang menanti kita untuk kita merebutnya. Jadi, kita “terpaksa” menjadi seorang yang tangkas mengejar kejayaan itu

5 minit Vita-lea Shaklee diserap sepenuhnya..Hebat!!

Cubaan-cubaan! Ok..ada orang baca ye..hehee..petanda baik! Ok..saya nak kongsi..gatal tangan saya  buat eksperimen pagi buta. Kes tengok ‘anak buah’  berkongsi pengalamannya  ambil  multivitamin shaklee dia rasa bertenaga walau berpuasa.. Ok..ni hasil ujian tadi..guna air kosong..opss..tu jag shaklee get clean tau..kalau ada yg tidak tahu la.. jag serba guna..penapis air Shaklee. Ok, balik kepada vita-lea. Orang

Kanak-kanak Ceria, cergas dan bijak

Ibubapa mesti sangat prihatin kan pasal anak-anak. Anak sakit sikit..dah rasa macam “gelapnya” dunia. Tapi kadang-kadang ibubapa tak perasan. Beri macam- macam kat anak-anak makan. Apa yang mereka inginkan semua kita beri. Walau ia memudaratkan anak-anak kita tau.  Contoh makanan ringan, jajan, aiskrim, gula-gula. Ada tau ibubapa yang ikut je apa anak nak. Yela, anak-anak

Sihat dan cantik itu anugerah terhebat

Cantik jelita cun melecun adalah idaman setiap wanita. Tiada yang inginkan nampak buruk dan comot di mata orang lain, apatah lagi di mata diri sendiri. Dan apatahlagi di mata insan tersayang. Ramai tau yang ada masalah wajah kusam, muka berjerawat, berjeragat, kedut sebelum tiba masanya, serta berwajah kering.  Dan..apabila perkara ini berlaku pada diri sendiri..secara

Cara Rumah Bersih dan Selamat Tanpa Racun dengan Get Clean Home Shaklee

Anda tahu? Pencuci kebanyakannya ada bahan beracun yang jika dihidu..boleh memberi kesan buruk pada diri..lagi-lagi la kalau ada anak2 di rumah..lagi-lagi anak yang ada asma, ada ekzema.. Saya dulu, Ajxx untuk cuci tandas, Axxxx untuk cuci pinggan, brxxxx untuk basuh baju. Anak-anak saya jadi sangat sensitif! Menggaru sebab sabun tidak sesuai. Jumpa doktor, doktor  kaji

11 tips cara mudah bergelar Master coordinator

Assalamualaikum..  Salam 3 Ramadhan..apakaba 2 hari sudah berlalu di bulan ramadhan? Iman semakin meningkat? Solat berjemaah semakin utuh? Alhamdulillah.. Saya nak kongsikan tips bagaimana cara mudah untuk bergelar Master Coordinator dalam Shaklee. Iaitu…. Jeng jeng jeng..ramai yang ingin tahu ni.. Ia bukan calang-calang tips:) Tipsnya adalah….11 tips terus 1. Teruskan memberi tanpa batas.  2. Teruskan

Ilham dari seorang jutawan sebenar

Saya sukakan kata-kata ini. Ia ibarat “ilham” dari seorang jutawan. Jutawan yang hatinya sejuk dekat dengan Allah. Yang memandang indahnya aturan Allah tanpa melihat ia dengan hati terpesong.  Tenang hati apabila boleh berfikir dan bersangka baik di kala apa yang kita inginkan itu masih “dipegang” atau ditunda oleh Allah.. Sama-sama kita bersangka baik dengan Allah