Pengedar Shaklee di Kerteh..Bantu anda untuk menjadi luar biasa

Assalamualaikum…Apakaba semua hari ini? Saya doakan semuanya sihat dan bahagia serta membahagiakan. Hari ni saya nak mengimbau kisah dulu-dulu…kenapa saya join Shaklee..hehe..

Isu utama kenapa saya join Shaklee adalah disebabkan oleh saya mahu mendapatkan side income atau pendapatan sampingan. Saya kerja di Miri..rasa macam income saya tu cukup-cukup makan ajer. hehe. sebab saya merupakan supporter yang kuat buat famili dari segi kewangan. Mak ayah dan adik-adik perlu bantuan saya. Yelah, masa tu adik2 saya semua pon belum kerja lagi. Saya tempat mereka minta bantuan apa-apa.

Bila dikenang-kenang…kalau saya terus berada dalam zon selesa saya..selamanya saya takkan miliki hidup yang lebih baik. Mungkin saya masih lagi berhutang keliling pinggang, mungkin juga saya masih guna kereta lama saya, mungkin juga saya masih bekerja dan tinggalkan anak-anak kepada orang lain untuk orang lain jaga. Kemungkinan-kemungkinan ni yang membuatkan saya tak selesa dulu. Disebabkan semua yang saya tak selesa ni lah, saya menapak ke dunia Shaklee

Kenapa saya memilih Shaklee? Kerana satu-satu suplimen saya kenal adalah Shaklee. Tiada jenama lain..sejak saya lahirkan aiman sehingga lah 2tahun penggunaan..memang saya hanya guna Shaklee..dan memang saya hanya kenal Shaklee. Dan bila saya buat Shaklee..saya buat sungguh-sungguh. Sebab saya tahu, bila buat sesuatu dengan sungguh-sungguh..hasilnya cukup hebat. Dan ia sudah terbukti kini..

Seperti di entry saya sebelum ni di sini memang sesuatu yang saya tak pernah sangka dulu. tapi kini saya dah merasainya. Dan tak mustahil anda semua pon boleh dapatkannya juga. Mungkin lebih baik dari saya. Jika anda usaha double triple lebih hebat dari saya. Mesti boleh:)

Kini saya di kerteh, terengganu..ingin membantu mengubah hidup semua insan di luar sana. Ubah apa? Ubah dari segi kesihatan yang lebih baik, kehidupan yang lebih baik, kewangan yang lebih baik..serta jati diri yang lebih baik!

Pengedar Shaklee di Kerteh-Kemasik-Paka
Mahu menjadi sihat dan bahagia dengan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Mahukan pendapatan 4,5,6 angka sebulan dengan hanya dari rumah?

Hubungi saya untuk:-


 KONSULTASI BERTERUSAN
serta…
 PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!!!



Salam sayang
Master Ira
0139422527


 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge