Ayah yang saya sayang…

Salam sejahtera buat semua:)

Pernah tak kita dengar..yang ramai rakyat Malaysia ada masalah kesihatan yang kritikal. Sakit jantung, sakit darah tinggi, sakit gout, kolestrol tinggi..macam2..Risau tak? Sebab ada yang dari penyakit2 ni terkena pada 1 daripada 3 orang yang dibuat soal selidik. Adakah yang 1 tu jatuh kat kita? Dan itu bermakna, 1 per tiga rakyat di Malaysia ni adalah masalah yang kronik..huihh..serammm…ye, memang betol. Kita tak boleh elak dari mati. Tapi kita boleh pilih untuk hidup bagaimana..cara bagaimana…gembira atau derita..kita boleh pilih..sebab kita yang menentukan halatuju diri kita tau..hehe

Saya nak share pasal ayah saya…ayah saya ni…seorang yang ada penyakit darah tinggi. Dari saya kecil, ayah ada sakit ni. Saya tengok ayah makan ubat banyakkk…saya takut tengok ayah makan ubat banyak2. Bila saya tanya ayah..”ubat apa ni ayah?” ayah jawab, ” ni ubat darah tinggi. ni pulak ubat kolestrol” …jujur saya cakap…saya tak pernah tengok ayah saya overweight tau. walau saya ni bukan doktor la kan..tapi saya tengok ayah memang tak overweight. Ayah tak suka minum air manis..ayah pon tak suka makan kat kedai. Makan kat rumah je..tapi kenapa ayah dapat sakit darah tinggi jugak?


Ia mungkin disebabkan keturunan…kalau tak dikawal, memang melampau2 naik tekanan darah ni. Mungkin juga disebabkan oleh tekanan. Yela, saya tahu ayah mencari rezeki untuk kami dengan drive bas ekspres transnational dari kota bharu ke kuala lumpur. Panjang tu masa tu..Mungkin juga disebabkan ayah banyak berjaga malam berbanding tidur. Mungkin juga disebabkan minum kopi bertahun2 untuk elak mengantuk semasa driving. Semua ada kemungkinan..sebab itulah cara kerja ayah saya untuk mencari nafkah buat kami sekeluarga..

Bila saya join Shaklee..saya berikan VIVIX untuk ayah dan mak saya. Mak saya takde sakit apa2. So vivix bantu untuk cover kesihatan keseluruhan. Bagi ayah pulak, vivix bantu untuk kawal tekanan darah ayah..kawal gula dalam darah, jaga kesihatan jantung..dan for sure untuk kesihatan keseluruhan juga..



Vivix®
Revolusi Terbaru dari Shaklee
Vivix
® Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix® mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 
Bakal dipatenkan tidak lama lagi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Sape nak awet muda pon..boleh mengamalkan vivix..memang tak rugi..

Syukur alhamdulillah sekarang ayah makin sihat…bila saya tengok plastik ubat ayah..saya tanya, ” makin sikitla ubat ayah”. Ayah jawab, ” ye, doktor dah kurangkan dos sebab ayah makin sihat. doktor cakap ayah jauh lebih baik sekarang ni

Tiada apa yang lebih indah daripada anugerah kesihatan yang semakin baik ini….

Mahu menjadi sihat dan bahagia dengan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Mahukan pendapatan 4,5,6 angka sebulan dengan hanya dari rumah?

Hubungi saya untuk:-


 KONSULTASI BERTERUSAN

serta…

 PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!!!


Salam sayang
Master Ira
0139422527




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge