Cara hilangkan kaki berbau dan berkerutu

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

walllaaa…promo oktober dah keluar! ia adalah Shaklee Collagen Powder! memang best!!…habisla satu Malaysia mandi lulur kolagen bulan ni…semua ni cantikk november nanti..berhari raya pon dengan cantik..gojess…jelita gitu…sejuk mata suami…hehe

Cara hilangkan kaki berbau dan berkerutu

Saya ingin kongsi satu kisah…kisah yang betol…bukan rekaan…ia berkenaan ayah saya. Ayah berumur 58tahun…sejak saya kecil, ayah selalu menggaru2 kakinya…sebab gatal…celah-celah jari kaki ayah berair…kalau pakai stokin pon…memang rimas jadinya..ayah kerja sebagai pemandu bas ekspress dulu sebelum pencen..bayangkan betapa ayah menahan rasa tidak selesa tu demi mencari nafkah untuk sesuap nasi keluarga…waa..tiba2 saya rasa sayu…

kaki ayah berbau..sebab lembap..kalau lap pon..lembap tetap ada..sebab jari-jari ayah rapat…kalau balik rumah, mesti ayah sapu krim. bertahun2 pakai krim tu..tidak hilang pon..saya dulu mampu tengok dan tolong sapu je…tapi sekarang, sejak Shaklee keluarga produk kolagen tahun lepas, waaahhh…hidup ayah berubah..tiap hari ayah akan minum sepeket kolagen shaklee…bukan tujuan nak sembuhkan kakinya tu..sebab pikir memang tak boleh  buat apa dah..tapi sebab ingin badan sihat, ingin sendi sihat takde sakit2 sendi..sebab kolagen dalam badan kan makin berkurang apabila usia makin meningkat…tapi apa perubahan yang diperolehi? kaki ayah yang dah berbelas-belas tahun gatal tu…SEMBUHHH…KERINGG dahhh….seronokkk saya! ayah konsisten dengan shaklee kolagen..memang saya sediakan 2 kotak untuk ayah setiap bulan…seronokk dengar…seronokkk…boleh bantu ayah makin selesa…

kalau sebelum ni, ayah segan nak solat di sof depan sebab kakinya makin teruk. ayah takut orang terbau kakinya..tapi sekarang tak lagi..seronokk sangatt…dapat berikan sesuatu yang baik untuk insan tersayang:)

Tiada lagi kaki berbau dan berkerutu setelah konsisten dengan kolagen Shaklee..betol! ia kisah benar!

Anda bagaimana? nak beri hadiah pada ayah dan ibu? inilah masanya ye kawan2…jangan berkira dengn duit kerana ibu dan ayah kita tak pernah berkira dengan kita…apa yang ada dalam mulut pon nak dikeluarkan beri pada kita masa kita kecik dulu bila kita korek mulut mak dan ayah bila tengok diorang ada makan sesuatu..hehee…

Boleh hubungi saya di 
zahirahhafizan@gmail.com 
sms/whatsupp 0139422527 
Trusted Shaklee Independent Distributor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge