bukan sekadar cegah kanser..tapi..pipi pon merah jambu walau tak pakai makeup? yess!!shaklee carotomax membantu

Riuhhh!!gemparrrr!! Shaklee carotomax mampu membuatkan pipi penggunanya berwarna merah jambu..takyah pakai blusher k..ori punya..hihi

Tau tak kenapa orang yang kat cameron tu wajahnya cantik..pink2 gitu…sebabnya diorang makan strawberi lebih kerap dari kita…haaa…strawberi ni ada contain dalam carotomax ni tau…

Eh2..nak beli dah?tunggu dulu…hihi..kita kenali dulu apa itu carotomax k…apa beza ia dengan jenama lain ye? Jom baca kisah carotomax ni ye…

Pengambilan purata karotenoid lutein, likopena dan beta karotena adalah hanya 8mg. Tapi carotomax membekalkan LEBIH 13mg karotenoid yang berfaedah ini.

Carotomax ini mengandungi keenam2 varieti karotena,diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti oksida.

Manfaat utama carotomax adalah:
1. Lebih selamat dari vitamin A. Ia akan ditukarkan kepada vit A hanya bila perlu sahaja

2. Mempertingkatkan PENGLIHATAN..ia menghasilkan “ungu visual” yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan dalam gelap. Ia membantu masalah RABUN MALAM, rabun dekat, mata kering, katarak, eye bags, GEGELUNG HITAM di mata, kelesuan mata, glaucoma, astigmatism…sape yang rabun malam..konsisten amik 5hari…setel insyaallah.

3. Meredakan penyakit kulit..pengambilan yang cukup akan melegakan masalah kulit seperti kulit KERING, kulit berjerawat, akne, senile plaque, psoroasis..penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies,akne, dan ulser kulit..mukaaa PINK..si merah jambuuu..hihi..tak yah pakai make up mahal2 sudahh

4. Melindungi epithelial…ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus,perut, paru2, bronkus, pundi kencing

5. Melawan KANSER dan oksidasi….pengambilan beta carotene yg kerap mampu menguatkan imun sistem…melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel2  kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru2 dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel2 mati yg teroksida…hmmm..hebatkan?

6. Menghalang infeksi…ia merangsang enzim membunuh kuman,menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru2 seperti batuk, hepatitis, asma dan selsema

7. Menggalakkan perkembangan normal dan sihat…ia mampu menguatkan tulang..melundungi rambut..gigi..gusi…

Haaa..tu diaaa….manfaat utama carotomax..tapi kan..nape kena amik yg shaklee punya? Jenama lain pon ada je beta carotene n lain2 ni…haaa..ni dia sebab nape MESTI PILIH carotomax shaklee…

Carotomax je SATU2nya produk yang mengandungi KEENAM2 jenis karotenoid…klu gi cek farmasi…satu botol unt alpha carotene..satu botol untuk beta carotene..satu botol unt lycopene..satu botol unt astaxanthin…satu botol unt lutein..satu botol unt zeaxanthin…haaa..dah 6 botol…kan2??for sure kos pon 6x ganda…kan2???tak caya? Gi laaa cek sendiri kat farmasi..hihi…tapi shaklee ni…just telan SEBIJI CAROTOMAX je setiap hari..bukan telan 6bj..kos??fullamakkk..mesti u all borong 6botol terus sbb murah giler..murah…tapi kualitiii TIPTOP!

Tambah ESP…unt kesan lagi hebat dan cepat;)

Jom! Test power pada diri dulu..juga org sekeliling kita…

Hubungi saya di 0139422527 unt info lanjut dan HARGA ISTIMEWA dari saya…

Published with Blogger-droid v2.0.10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge