Raikan Aidiladha tanpa mengabaikan kesihatan…Jom amik vitamin untuk potong2 lemak dan kolestrol

Salam Aidiladha buat semua pembaca blog saya walau di mana anda berada…saya doakan agar hari raya ni memberikan satu kegembiraan buat kita semua.. Alhamdulillah tahun ni saya berhari raya korban di semenanjung malaysia setelah 4 tahun tak pernah berhari raya haji di sini..Tapi perasaan rindu saya pada Miri terutamanya sahabat2 di sana memang tak dinafikan lah..sebabnya kami di sana ibarat adik beradik sendiri..sebab semua berada di perantauan kan…

Berbalik kepada hari raya aidiladha ni..ramai yang buat korban dan aqiqah kan..tahun ni kami buat aqiqah anak bongsu kami, nur hafizah husna binti hafizan lutfi..


Pada masa raya haji ni…semua daging kan? Saya tak nafikan ni..hehe..termasuk saya! Yelah..kalau saya sendiri…jarang makan daging..sebabnya agak leceh nak masak daging..ni bagi saya lah..hanya raya haji kami makan daging dengan rasa best..kalau hari biasa..biasa2 je lah…makan jugak…tapi tak sebanyak jenis masakan as masa raya haji….So bila amik daging ni…perlulah ambil vitamin2 untuk potong2 kolestrol dan lemak…sebab overdose lemak n kolestrol nanti lain pulak jadinya..kang ada pulak yang tersumbat saluran jantung atau mana2 bahagian dalam badan pulak kang…terutamanya yang ada sakit darah tinggi..memang pantang ni amik daging banyak2…cuba sikit2 bolehla…

so vitamin apa ye untuk potong lemak dan kolestrol ni?


Ha…ni lah dia…vitamin2 yang boleh membantu untuk potong2 lemak dan kolestrol…


Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Boleh hubungi saya di zahirahhafizan@gmail.com atau sms/whatsupp 0139422527 untuk sebarang pertanyaan:)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge